03 January 2020

Ucap ‘Maafkan saya’ untuk sembuh

Banyak kes-kes sakit misteri / mistik yang dirawat saya sembuh dengan sendirinya dalam tempoh yang amat singkat hanya dengan meminta maaf  ataupun melakukan perbuatan yang akan meredakan kemarahan individu yang ada jin pendamping.


Saya memberitahu mereka bukan saya yang merawat tetapi sembuh atas sebab mereka sendiri yang membuat rawatan kendiri (self treatment) dengan meminta maaf ataupun melakukan perbuatan yang akan meredakan kemarahan individu yang ada jin pendamping.

Atas sebab ini, saya selalu menekankan aspek perubahan sikap dalam rawatan saya.
  
Bagi saya, perkara yang sama akan berulang sekiranya pesakit masih berperangai lama - angkuh, agresif, mulut lancang, tidak menghormati orang, dan sebagainya.

Untuk elak serangan jin pendamping, kita mesti pandai ‘bawa diri’.

Ada banyak cara untuk menegakkan kebenaran; dan tidak semestinya kita mesti bersikap agresif atau kurang ajar untuk menegakkan kebenaran.

Tegas bukan bermaksud berkelakuam agresif atau kurang ajar.

Dan ada banyak cara untuk menolak pelawaan atau permintaan dengan cara baik tanpa perlu melukakan hati pihak lain.

اَللّٰهُ أَعْلَم
 
    

No comments:

Post a Comment