20 April 2024

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُون


اَللهُمَّ اغْفِرْلَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْفُ عَن
Ya Allah! Ampunilah almarhum, berilah dia rahmat-mu, kesejahteraan, serta maafkanlah kesalahannya. 
 

Saya kurang mengenali Allahyarham.

Mungkin atas sebab kami kurang berinteraksi.

Bagaimanapun, saya percaya Allahyarham mengenali saya sepertimana saya mengenalinya.

Berita pemergiannya mengejutkan saya kerana saya tidak pernah diberitahu tentang kesihatannya apabila saya berbual dengan rakan saya yang pernah bekerja bersamanya di sebuah akhbar tempatan. 

Rakan saya memberitahu dia tahu Allahyarham sering berulang alik ke hospital atas sebab masalah kesihatan berdasarkan perkhabaran dalam facebook.

Bahkan rakan saya mengakui dia terkejut dengan berita kematian Allahyarham.

Sumber : Facebook
  

No comments:

Post a Comment