25 June 2022

Doa perisai LGBT ???


والله أعلم

Hati saya tergerak untuk berkongsi pengalaman rakan saya apabila saya membaca artikel mengenai sambutan Hari LGBT di seluruh dunia.

Mungkin apa yang saya kongsikan disini akan memberi manfaat - dan mungkin tidak.

والله أعلم.

Rakan saya risau dengan perubahan anak lelakinya yang bersekolah di sekolah asrama penuh.

Anak lelakinya menunjukkan perubahan kelakuan yang ketara - dia menjadi lembut!

Selain itu, dia juga berkawan dengan lelaki-lelaki yang lembut!

Rakan saya mahu saya membantu anak lelakinya.

Saya beri satu doa kepada rakan saya untuk diamalkan (dalam bentuk zikir - jika boleh) oleh anaknya. 

kira-kira sebulan dua kemudian, dia menghubungi saya.

Dia memberitahu anaknya menunjukkan perubahan positif yang ketara.

الحمد لله. الله أكبر.

Malangnya, saya tidak mengetahui keadaan terkini anaknya.

Mudah-mudahan, anaknya sudah kembali normal 😇.

إن شاء الله.

Doa yang saya beri kepada rakan saya ⬇️.


Semoga الله swt memberkati dan melindungi kita semua. أمين


No comments:

Post a Comment